شکت چیست؟ چگونه آن را با استایمان ست کنیم؟

شکت چیست؟ وچگونه با استایلمان ست کنیم؟
خلاصه

شکت چیست؟ و چطور آن را ست کنیم؟ شکت های زنانه از لباس هایی هستند که در کشور ما طرفداران زیادی در بین خانم ها پیدا کرده اند و یک پوشش خوب و مناسب با قوانین کشورمان محسوب می شوند. با ما همراه باشید تا مطالبی درباره اینکه شکت چیست و انواع شکت زنانه با بقیه لباس ها چگونه می باشد، اطلاعاتی را در اختیارتان قرار دهیم.

1400/10/30
3284 بازديد
شکت چیست؟ وچگونه با استایلمان ست کنیم؟

شکت چیست؟


شکت چیست؟ با شنیدن کلمه شکت حتما اولین کلمه ای که به ذهنتان می رسد، کلمه ژاکت است. بله دقیقا درست است، شکت از ادغام کلمه ژاکت و شرت به معنی( پیراهن ) به وجود آمده است. شکت ها شباهت زیادی به پیراهن های مردانه دارند و به دلیل داشتن ضخامت به راحتی می توانید از آنها در فصل های پاییز و بهار استفاده کنید.

شکت لباسی است که کاملا اسپرت بوده و از آن هم به عنوان لباس زنانه و هم لباس مردانه می توان استفاده کرد.
شکت ها در جنس های مختلفی مانند، چرم نازک، تارتان و یا تویید تولید می شوند. از بیشترین و پر فروش ترین شکت ها، می توان به شکت های چهارخانه و پرطرفدار برای خانم ها اشاره کرد.

 

شکت چیست؟ و نحوه ست کردن شکت

شکت چیست و نحوه ست کردن آن 

اگر شکتی که انتخاب می کنید از مدل های اورسایز و گشاد است، بهتر است آن را با یک شلوار جین و یک کتانی اسپرت ست کنید. در صورتی که قصد پوشیدن شکت با لگ را دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از یک بوت یا نیم بوت مشکی است که به تکمیل استایل شما کمک می کند.
ترکیب شکت زنانه چهارخانه با یک شلوار جین مام استایل و یک نیم بوت، یک استایل شیک و جذاب به شما خواهد داد.
پیشنهاد ما برای خانم هایی که قد بلندی ندارند این است که همراه با شکت، بلوز خود را داخل شلوار قرار دهند و از یک کمربند زنانه که باعث می شود قد بلند تر وخوش استایل تر به نظر برسید استفاده کنید.
علاوه بر این ترکیب شکت با پیراهن ماکسی و یا دامن نیز از استایل های شیک پاییزه است. با شکت های چهارخانه از دامن و یا پیراهن های ساده و بدون طرح استفاده کنید.
همراه با شکت های جلو باز از تیشرت های ساده و یا حتی از پیراهن های جین با یقه های نازک هم می توانید استفاده کنید.
یکی از استایل های شیک و ساده با شکت ها، پوشیدن گپ یا بافت های نازک یقه اسکی از زیر آن است که به همراه یک بوت، استایلی زیبا و شیک خواهد بود.

 

شکت چیست؟ انواع شکت

رنگ های شکت در فصل پاییز

تا اینجا متوجه شدید که شکت چیست؟ و با نحوه ست کردن آن آشنا شدید. شکت ها تنوع زیادی در رنگ دارند که قبل از خرید باید به نحوه ست کردن با بقیه استایل تان توجه کنید. شباهت زیادی بین شکت ها و ژاکت ها وجود دارد که در نتیجه باعث می شود راحت تر بتوانید راه ست کردن با آن را بشناسید. پر طرفدارترین رنگ ها در شکت ها، رنگ های بژ، شکلاتی، کرم و مشکی است که به راحتی می توانید با بیشتر ست های خود از آن استفاده کنید.
یکی از انواع شکت ها، شکت های پرزدار و پفی هستند که بسیار زیبا و مناسب فصل پاییز است.
از دیگر رنگ های جذاب و شاد در شکت ها، رنگ های سبز، صورتی، آبی و نارنجی هستند که معمولا خانم های جوان از این پالت های رنگی بیشترین استقبال را می کنند.

 

شکت چیست؟ رنگ ها در شکت

 

ست شکت با کفش مناسب

بهترین انتخاب برای داشتن یک ست جذاب با شکت ها، پوشیدن کتانی و یا بوت است. به دلیل اسپرت بودن شکت ها بهتر است به همراه شلوار جین و یا مام استایل از یک کتانی و در ست شکت با لگ چرم از یک نیم بوت شیک استفاده کنید.

 

شکت چیست؟ چطور ست کنیم

شکت های کتان

شکت های کتان از پرطرفدارترین جنس شکت ها به خصوص در فصل پاییز هستند که با مدل های اورسایز از محبوب ترین شکت ها محسوب می شوند.
رنگ بندی شکت های کتان روشن تر از رنگ بندی شکت های پنبه ای است. از شکت های کتان به دلیل داشتن رنگ روشن، در روزهای بهار و حتی گاهی اوقات در روزهای تابستان هم می توانید استفاده کنید.
در این مقاله از مجله کالاتیتر با شکت و نحوه ست کردن آن آشنا شدید. اگر از طرفداران استایل های مونوکرومی هستید، پیشنهاد ست کردن شکت با رنگ شلوار جین را به شما می دهیم.

شکت چیست؟ وچگونه با استایلمان ست کنیم؟

تحریریه کالاتیتر

چطوری میتونم کمکتون کنم؟